Офіси - це комерційна нерухомість. При створенні дизайн-проєкту ми враховуємо, чим займається компанія, який у неї стиль роботи, скільки співробітників і який функціонал вони виконують, як часто проходять наради і мітинги, і іншу важливу інформацію про життя команди для якої створюється дизайн проєкт.
Етапи створення проєкту офісів
1) Створення технічного завдання з урахуванням виявлення потреб майбутнього офісу.
2) Підготовка плану з вимірами. На цьому етапі ми обговорюємо стилі, основні матеріали, проводимо підбір різних архітектурних рішень, які максимально відповідають запиту. Наприклад, обговорюємо з клієнтом, де будуть розташовані перегородки, скільки конференц-кімнат повинно бути та на скільки людей.
3) Створюємо тривимірну візуалізацію проєкту. Вона покаже ще до будівельних робіт, до якого результати ми прийдемо, і який офіс отримає замовник. Це найбільш повний документ, який дозволяє узгодити зовнішній вигляд і логіку розташування всіх об'єктів.
4) Етап проєктування. На цьому етапі ми створюємо інженерні креслення, плани й специфікації.
Поточні тренди в дизайні офісів
Головний тренд в дизайні офісів - це гнучкість. Тобто, це збільшення зон спільної роботи, але водночас без прив'язки до конкретного робочого місця співробітника. Офісна атмосфера повинна надихати всіх співробітників, але ніяк не тиснути та змушувати працювати. Акцент йде на креативність і свободу. Безліч переговорних кімнат різних розмірів і форм - ключовий тренд в сучасному офісі.
Як формується ціна на дизайн проєкт офісів
Офіси бувають різного типу: коворкінг, класичні, кол-центри і так далі. Залежно від типу офісу, часових ресурсів, витрачених на роботу, рівня складності проєкту формується ціна на дизайн проєкт офісів.